joi, 30 iulie 2015

Macklemore a cedat drogurilor anul trecut

Posted at  15:29  |  in  


Macklemore a cedat drogurilor anul trecutPublicat:30/07/2015


Macklemore 662

 


Macklemore a recunoscut că a cedat drogurilor anul trecut, la fel cum a mai făcut şi în 2011.


Faptul că mergi la dezintoxicare nu garantează succesul misiunii de a renunţa la vicii – asta este o luptă continuă. Macklemore a fost depăşit de programul încărcat şi de viaţa sub ochii presei şi nu a mai mers la întâlnirile grupului de susţinere anti-drog. Încet, dar sigur, el a reînceput să consume marijuana şi somnifere în cantităţi din ce în ce mai mari în 2014. Managementul său ştia, dar “a închis ochii”. Abia în momentul în care a aflat că va deveni tătic, muzicianul s-a hotărât să cedeze presiunilor logodnicei lui, Tricia Davis, şi să îşi bage minţile în cap.


Am încercat să mă maturizez în acest an. Din moment ce am auzit că Tricia este însărcinată, mi-am zis ‘trebuie să mă maturizez chiar acum‘”


Împreună cu producătorul Ryan Lewis, Macklemore a reluat munca la noul album, care e aproape gata şi va sosi anul acesta, după “The Heist”, din 2012.





Macklemore a cedat drogurilor anul trecut

Share this post

Despre Filme Despre Noi

Nici un vizitator tipic programa. Dar acesta este acum. Produse de Nike. Orice opțiuni pentru a juca warm-moale. Concurs olimpic în industria bancară. Urmați-l pe Google+.

0 comentarii:

Despre-Acasa-Contact
Copyright © 2013 Filme, Filme noi, Blog - CinemaRx.Biz. Blogger Template by Cinemarx
Proudly Powered by Blogger.
back to top